tintinluomukset (a) gmail.com

Kommentti olisi iloinen yllätys :-)
You can also leave comments in English :-)
Pode deixar comentários em português tambem :-)

maanantai 16. elokuuta 2010

Nappipussi




Olen aloittanut tämän pussukan virkkaamisen jo monen monta vuotta sitten. Se on ehtinyt jo olla mukana kaksisssa fufoiluissa ja yhä vain oli kesken. Nyt päätin koulun alkamisen kunniaksi tehdä sen valmiiksi (ja myös tarvitsin pientä helposti mukana kulkevaa pussukkaa kännykälle ja avaimille).


Lankana on musta Kotiväki ja arvioisin, että sitä kului vähän päälle 70 grammaa. Innokkaana tietysti ompelin pussukkaan metallisen vetoketjun ja ison kasan nappeja ennen punnitusta (89 g). Tämän päivän testikäyttö osoitti, ettei vuoria ihan ehdottomasti tarvita, mutta enköhän senkin siihen jossain vaiheessa laita. Pussukan hihnasta tuli juuri sopivan pituinen ja siihen mahtui hyvin kaikki tarpeellinen ja mahtuu vielä vähän lisääkin.

Olen erityisen ylpeä siitä, että sain ommeltua tähän näinkin paljon nappeja. Rakastan niitä, enkä koskaan raaski käyttää niitä mihinkään.

7 kommenttia:

Kissaemo kirjoitti...

Ihastuttava! Mainio tapa saada kauniit napit käyttöön ja näkyville.

selma kirjoitti...

Kiva pussukka! Ja arvaas mitä, olen voittanut KYH arvonnassa sinun lahjoittamat silmukkamerkit. Paljon kiitoksia! En löytänyt sinun mailiosoitetta, että olisin jättänyt osoitetietojani. Minun blogiin voit jättää mailiosoiteesi kommenttiosioon, se ei näy muille, ainostaan minulle, mikäli halauat näin toimia.

Sude kirjoitti...

Sen täytyy olla mainio pussukka, jos sitä on monta vuotta suunniteltu ja tehty :)Hiljaa hyvä tulee. Nyt on napitkin nätisti näytillä ja silmänilona.

tia kirjoitti...

Tuo on aivan manio tapa käyttää nappeja, itse rakastan nappeja enkä koskaan niitä raski laittaa kortteihin.

emilia- kirjoitti...

Hauskaa huomata että joku muukin on hurahtanut nappeihin :)

kirjoitti...

Ficou super linda!! Eu amo botões e você foi super criativa ao aplicá-los!!

bjinhos

Kirsi Kinnunen kirjoitti...

Minäkin olen nappihullu ja paljon muutakin. Kuvassa olevat kukat ovat varmaankin heijastinkukkia. Minäkin olen tehnyt vastaavanlaisia 8:lla terälehdellä ja lisänä huopaa mutta koristeena olen käyttänyt nappeja.